Veel gestelde vragen

Bestellen

Nee, het is niet noodzakelijk om een account aan te maken als je een bestelling bij ons plaatst.
Dat kan ook als gast.
Maak je toch een account aan en wil je je gegevens bij ons laten verwijderen kan je altijd contact met ons opnemen .

Wanneer je een bestelling plaatst in onze webshop, krijg je normaal altijd een bevestiging in je inbox.

Niets ontvangen? Controleer dan zeker eerst ook eens je spamfolder, soms komen e-mails daar onbedoeld in terecht.

Wanneer je ook daar niets vindt, raden we je aan om contact op te nemen met  +32 3 435 45 33 of klantendienst@kpinterieur.be. Zij helpen je verder.

Als het artikel op voorraad is zie je bij de afmeting of opstelling staan hoeveel er nog in voorraad zijn.
Als het artikel niet op voorraad is zie je hier de geschatte levertermijn in weken staan.
Je kunt dit artikel dan kopen en betalen, dan wordt dit meteen in bestelling geplaatst.
Zodra het artikel bij ons klaarstaat voor levering nemen we dan contact met je op om een afspraak voor levering te maken.

Vraag ernaar via de chat of mail op onze website.
We zullen proberen het artikel online te zetten indien we de nodige foto’s ter beschikking hebben.
Indien dit niet mogelijk is geven we de contactgegevens door van de winkel zodat je het artikel bij hen kunt bestellen.
Zij kunnen dan voor jou een bestelbon opmaken.

De meeste artikelen die online staan vind je ook terug in 1 van onze winkels.
Als dit het geval is staat er: Dit model kan je bekijken in: Genk, Wilrijk.

Dit kan ook een artikel zijn in een andere uitvoering (kleur/stof). Geen probleem, je kunt steeds de kleurstalen en stofstalen bekijken die bij het artikel liggen.

Indien er staat: Dit model kan je bekijken in: Web Only kun je het artikel niet bezichtigen in de winkel. Je kunt het wel online of in de winkel bestellen.

Hoe zeer wij ook ons best doen, vaak kunnen we niet alle kleuren of stoffen online zetten. Het is dus goed mogelijk dat een bepaald artikel er ook in andere uitvoeringen is. In de winkel kun je steeds alle mogelijke kleur- en stofstalen van een artikel bekijken. Je kunt op de chat/mailfunctie van onze website naar een bepaalde kleur vragen, dan kunnen wij dit voor jou nagaan. Geef dus zeker een seintje als je met vragen zit over de mogelijke kleur en stof.

Betalen

Online
– Online kun je veilig betalen met Bancontact, Ideal of creditcard.

– Alma Pay – In 2 of 3 keer betalen met 0% rente,

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van Alma Pay.
In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product.
Het minimale bestelbedrag is € 50,-.
Voorafgaand aan de betaling doet Alma Pay een supersnelle gegevenscontrole.
Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan jE kiezen voor een andere betaalmethode.

In de winkel

– In de winkels kun je betalen met cash (euro) en Bancontact.
Cash betalingen zijn mogelijk tot €3.000.

Bij levering
Je kunt bij de levering betalen met Bancontact of cash (niet met creditcard of overschrijving).

OPGELET: op alle betaalkaarten staat er een weeklimiet, ongeacht hoeveel geld er op je rekening staat. Bij de meeste banken is deze weeklimiet 2500 euro. Neem op voorhand contact op met je bank, of controleer dit via mobile banking, om op de dag van de levering problemen te voorkomen.

Indien je voor de levering betaalt per overschrijving, dan vragen we om dat minstens 5 werkdagen voor de levering te doen. Vermeld bij betaling het bestelbonnummer vermeld op je bestelbon. Print het betalingsbewijs af om te tonen aan de monteur.

Je kunt betalen op het volgende rekeningnummer:
BE75 0016 2838 2951

Kopen op afbetaling

Dit is mogelijk in onze winkels.

Let op, geld lenen kost ook geld.

 

– Bij een online bestelling betaal je direct het volledige bedrag, tenzij je met Alma Pay betaalt. Meer informatie over Alma Pay vind je bij Hoe kan ik betalen?
– Bij een bestelling in de winkel betaal je een voorschot en bij de levering het nog openstaande bedrag.

 
Dit is mogelijk in onze winkels.

Let op, geld lenen kost ook geld.

Levering

Levering van onze artikelen is mogelijk in België, Nederland en Luxemburg

 

Je kunt een keuze maken uit 3 leveringsopties:
1. Standaard levering = Levering tot aan de eerste deur begane grond. Leverkosten € 75,-.
2. PRO Levering = Levering en montage van je boxspring of salon in je woning tot en met het 2de verdiep als er voldoende vrije doorgang is.
Leverkosten 75,- + 125,- montagekosten.
3. VIP Levering = Levering en montage van je boxspring of salon in je woning tot en met het 2de verdiep als er voldoende vrije doorgang is waarbij wij de verpakking mee retour nemen. Leverkosten 75,- + 160,- montagekosten.

Voor de montage van de overige meubelen kun je contact opnemen via +32 3 435 45 33 of mail.

 

Heb je een aankoop in de winkel gedaan, dan kun je het nog openstaande saldo betalen met Bancontact of cash.

 

Je kan tot 5 werkdagen vóór de afgesproken leveringsdatum  vragen deze datum uit te stellen. In het andere geval ben je een forfaitaire vergoeding wegens planningswijziging verschuldigd van € 50,-.
Neem hiervoor contact op met de winkel waar je je aankoop hebt gedaan.
Heb je via onze webshop besteld, neem dan contact op via mail: klantendienst@kpinterieur.be

 

Indien je bij aankoop van een boxspring of salon kiest voor de PRO of VIP levering monteren wij het artikel voor je.

Alleen wanneer je hebt gekozen voor de VIP levering nemen onze monteurs het verpakkingsmateriaal mee retour.

 

Voor onze vrachtwagen moet er inderdaad voldoende parkeerruimte worden voorzien, op maximum 10 meter van de deur of garage.

Indien er geen geschikte parkeerplaats voorzien is binnen 10 m, wordt  de werktijd voor het laden en lossen aangerekend.

 

Indien je hebt gekozen voor een PRO of VIP levering, dus inclusief montage, en er moet geleverd worden vanaf het 2de verdiep dien je zelf een ladderlift te regelen.
Datum en tijd ALTIJD in overleg met KP Interieur.

 

Bij bestelling van meerdere artikelen, waarvan 1 of meerdere artikelen met een levertermijn, zal er pas levering plaatsvinden als alle artikelen beschikbaar zijn bij KP Interieur. Indien de klant een deellevering wenst zal er voor nalevering van de nog niet bij KP Interieur beschikbare artikelen een transportkost worden aangerekend van minimaal 75,- tot maximaal 150,-.

 

Als wij een leveringsafspraak met je hebben gemaakt en je bent niet thuis op het moment van levering raden we je aan om contact op te nemen met de winkel waar je je artikel hebt gekocht om een nieuwe leveringsafspraak te maken.
Aan een nieuwe levering zijn dan kosten verbonden van minimaal 75,-. Je kan je artikel dan ook nog zelf gaan afhalen in ons magazijn.