Klantendienst

Hoe kunnen wij je verder helpen?

Bij de aankoop van een nieuw bed, matras of boxspring is het fijn als er iemand met verstand van zaken met je meedenkt. Onze slaapadviseurs staan uiteraard voor je klaar. Daarnaast kun je ook bij onze klantendienst terecht voor al je vragen over je bestelling, levering, productvragen of eventuele klachten. Wij gaan samen met jou op zoek naar de oplossing die jou het beste past.

Heb je een algemene vraag kijk dan eens op onze pagina veelgestelde vragen.

Heb je een klacht? Laat het ons weten via klantendienst@kpinterieur.be . Stuur altijd minimaal 3 foto’s mee waarop de klacht duidelijk is te zien en een foto van je bestelbon.
Wij bekijken de klacht en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

LET OP: Vanwege de maatregelen die we door de drukte moeten treffen kan het langer duren voordat je hierop een antwoord ontvangt

Onze meubelwinkels

Genk (Limburg)

Openingsuren Genk

MaandagGesloten
Dinsdag10:00 – 18:00
Woensdag10:00 – 18:00
Donderdag10:00 – 18:00
Vrijdag10:00 – 18:00
Zaterdag10:00 – 18:00
Zon- en Feestdagen12:00 – 18:00

Antwerpen (Winkel/Magazijn)

Openingsuren Antwerpen

Maandag10:00 – 18:00
Dinsdag10:00 – 18:00
Woensdag10:00 – 18:00
Donderdag10:00 – 18:00
Vrijdag10:00 – 18:00
Zaterdag10:00 – 18:00
Zon- en Feestdagen12:00 – 18:00

Online

Telefonisch bereikbaar

Maandag10:00 – 18:00
Dinsdag10:00 – 18:00
Woensdagvia chat
Donderdag10:00 – 18:00
Vrijdag10:00 – 18:00
Zaterdag10:00 – 18:00
Zon- en Feestdagen12:00 – 18:00